TOP 5 SZERDA - Maia termékenységistennő tiszteletére

2018. május 16., szerda



Sziasztok!

Ezen a héten /végre/ mi is beálltunk a sorba és a moly.hu-n megszavazott témát boncolgattuk. Jó szórakozást hozzá!

Genevieve a témában


Végre egy olyan téma amiben én is termelékeny vagyok 😆 Tudom hogy nem 5, deeee 😜

Kezdem azon írókkal akik nagyon termelékenyek és szeretem történeteiket:
Jennifer L. Armentrout történeteit mindenki ismeri és szereti is, egyik könyv jött a másik után, úgy érzem meg kell hogy jelezzem MINŐSÉGIEK. Kezdhetném Luxen vagy éppen Várok rád sorozatával mindegyik kedvenceim közé tartozik.
Aztán folytatnám Penelope Ward vagy Vi Keeland könyveivel, most áprilisban jelent meg Rush Series Duet "sorozatának" első része de május végén már érkezik a 2.
A sorban következő Katy Evans, majdhogynem hónapról hónapra kapunk egy fantasztikus történetet tőle, májusban Mogul címmel jelenik meg könyve.
Ésss beszélhetünk K. Webster írónőről is, aki szintén nagyon termelékeny bár történeteit cukorszívűeknek nem ajánlanám.

Most pedig jöjjenek akiknek imádom a történeteiket és szeretnék többet olvasni tőlük:
Első helyre nem tehetek mást csak Amo Jones-t ❤, minden műfajban megállja a helyét. Évente 3-4 könyve jelenik meg, amelyek egytől-egyig fantasztikusak.
Folytatásként muszáj megemlítenem K.K. Allen 💖 írónőt, szintén 3-4 könyve jelenik meg évente. Nagyon várom őket.
Majd nem hagyhatom ki Mia Asher-t 💓, mi Laza erkölcsök sorozatát olvashattuk magyarul, azon kívül 2 könyve jelent meg külföldön és egy készülőben van. Minden könyvének különleges hangulata van, kár kihagyni őket.
Következő szemeltem Erin Watt💛, aki két írónő összefogásából született és eszméletlen történeteket írnak. Nálunk Royal család sorozatáról híres, ha jól figyeltem évente 2-3 könyv jelenik meg álnevük alatt. Szívesen olvasnék többet is tőlük.

Coeur a témában

Termékeny írók között először olyanok jutottak eszembe, akiket fiatal felnőttként nagyon szerettem, de ma már nem vagy csak nagyon ritkán olvasok tőlük. Ezek: Danielle Steel romantikus történetei, Leslie L. Lawrence és Wilbur Smith kalandregényei, valamint Robin Cook és Agatha Christie krimijei.
A mai kedvencek közül kimondottan termékeny író Böszörményi Gyula, aki a Gergő és a Zsófi könyvek után Ambrózy báró eseteivel is elvarázsolt.
Kedvenc írónőm, Vavyan Fable is termékeny írónak mondható, hiszen eddig összesen 45 könyve jelent meg. Mégis azt is mondhatom, hogy nem eléggé termékeny, mert mostanában 1 új könyve jelenik meg évente. Hát én többet is elbírnék olvasni!!
A nem magyar kedvencek közül Collen Hoovert említeném elsőként, akinek első regénye 2012-ben jelent meg; ma már 14 regénynél tart, ami 6 év alatt nem rossz "termés". Ugyanúgy, mint Sarah J. Maas, aki szintén 2012-ben debütált, és azóta ontja a jobbnál jobb fantasy könyveket. (16 könyv)

Végezetül pár író, akiktől több könyvet is el tudnék viselni:
On Sai sci-fi történetei teljesen egyediek, remek humorral fűszerezve. Még, még, még!!
Fiona Barton könyveit nem rég fedeztem fel. Sajnos még csak kettő jelent meg magyarul. Remélem kapunk még tőle történeteket!
Stephenie Meyer- től is szívesen olvasnék még könyveket, mert a vámpír romantika után a Burok és A Vegyész könyvek teljesen meggyőztek arról, hogy kiváló írónő. 

Kikyo a témában

A két téma közül én az 5 termékeny írót választottam, ők azok, akiktől én szerintem bármilyen mennyiséget el tudnék olvasni.
Talán már említettem, hogy nagy kedvencem Anne Rice, az ő könyvei nálam az alapmű kategóriába tartoznak. Szándékomban áll a Vámpírkrónikákon kívül megjelent könyveit is elolvasni, és külön örülök, hogy a rajongók kérésére nem vonult vissza és hagyott fel a sorozatírásával, ahogy eredetileg tervezte. Sajnos őt a jövő héten is meg kell majd említenem, mert könyvei méltánytalanul nehezen beszerezhetők.
Nemrég ismertem meg Colleen Hoover és Elle Kennedy könyveit, akiktől hirtelen olvastam viszonylag sokat. C. H. hál' Istennek úgy gondolom elég gyakran jelentet meg könyvet, E.K-ből pedig szerintem sosem elég (bármilyen nevet használjon is).
Szintén termékeny írónőnek tartom még Kathy Reichs-t, bár nem vagyok nagy krimirajongó, az ő könyveit kedvelem. Természetesen a Dr. Csont sorozat hozta meg hozzá az olvasási kedvem.

Ugyan még nem áll hosszú pályafutás Stephenie Meyer mögött, de eddig minden könyvét olvastam és szerettem, így gondolom ez a jövőben sem fog megváltozni. Remélem folytatja az eddigieket és kb. 2-3 évente kijön egy új könyvvel.


Köszönjük!
a GCK bloggerei

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co