Értékelés - Mia Asher Laza erkölcsök sorozat

2018. január 12., péntek



Sziasztok!

Ma Mia Asher Laza erkölcsök sorozatának világába kalauzolunk el benneteket. Készüljetek fel egy érzelmi hullámvasútra, telve szexuális töltettel, csalódással, reménnyel és hazugságokkal. 
Vigyázat, ez nem egy szokványos, csillámpónis történet, ez maga a kegyetlen, nyers valóság. 





Laza erkölcsök
Fülszöveg: 
Eladom a lelkem,
de nem érdekel.

A szerelem önző

A nevem Blaire.
Én vagyok a rossz lány.
A másik nő.
Aki végül sosem kapja meg a pasit.

Én bukom a gazdag pasikra.
A kurva.
A gyökértelen.
Akit imádok gyűlölni.

Én is utálom magam.
Mindenkinek van egy története.


Készen álltok az enyémre?



Legédesebb méreg
Fülszöveg:

A szerelem a legédesebb méreg.

Lawrence:
Azt mondtam neki, hogy a testét akarom, nem a szeretlmét
Hazudtam.

Ronan:
Egy hazugságba szerettem bele
Maga volt a szépség és a romlás.
Csókolni őt, akár egy kellemes dallam.
Testét birtokolni, vad költemény.
Szeretni őt, a bukásom.
De az enyém volt.
Legalábbis ezt hittem.

Blaire:
Az egyik férfi a szerelmét kínálja.
A másik a világot
Zuhanok, zuhanok, zuhanok.
S a vége nem látható.
Ki tudja, meddig még.

Kikyo értékelése

Mia Asher Erkölcsök sorozatának mindenképpen nagy szerencséje, hogy a két könyv egyszerre került a kezembe. Az első elolvasása után ugyanis a „Miiiiiiii? Véééégeeee? Ííííígy? Naaaaa neeeee?” életérzés kerített hatalmába, és AZONNAL nyitottam is ki a másodikat. Közben átfutott az agyamon, hogy ha a folytatással csak egy percet is várnom kellene, valószínűleg elkezdenék beleőszülni. (Pedig azzal még ráérek néhány évet :) !) És igen, ezt is megéltük: Nem tudnék dönteni a két férfi között. Blaire karaktere is szimpatikus volt már az elejétől kezdve, egyáltalán nem fordult meg a fejemben, hogy elítéljem a viselkedése vagy az életmódja miatt. És teljesen megértem a dilemmáit. Ronan? Lawrence? Nem tudtam drukkolni egyiküknek sem úgy, hogy közben ne sajnáltam volna a másikat. S hogy ki mit nyert végül? Tessék elolvasni! Én szívesen vennék egy folytatást is. :)

Kedvenc karakterek:
Kedvenc jelenetek:
Értékelésem másként:

Genevieve értékelése

…vágyom arra a férfira, aki nem lehet az enyém; a darabka nyárra a lelkem őszében…

El sem tudom mondani, sírtam, nem ez így nem igaz, zokogtam mint egy kisgyerek akitől elvették a nyalókáját! Hű ez annyira kemény volt. Mintha egy vadállatot szeretnél megszelidíteni. Az eredmény kérdéses a végén élsz vagy a szakadékba lök.
És tudjátok tulajdonképpen mit is éreztem a végén? Átkozottul büszke voltam, igen Blaire rád! Bebizonyítottad hogy igenis neked is vannak érzéseid még ha falakkal is veszed körbe magad.

Lawrence te egy csodálatos ember vagy és Ronan úgyszintén. Imádlak mindkettőtöket, sajnálom hogy ennyi szenvedést kellett átélnetek. Végül így vagy úgy, mindig lesz egy ember aki veszít. Viszont nem hagyhatjuk figyelmen kívül, hogy Blaire mennyire küzdött még önmagával is. Bár szerintem ebben a történetben aki mindennek elindítója maga a vesztes is, így kénytelen szembenézni önmagával és átértékelni az életét. Minden ami ezután történik csakis ennek lesz köszönhető! 
<3 br="">

Kedvenc karakterek: Ronan, Lawrence
Kedvenc jelenetek: első találkozás a parkban majd a születésnapi buli, a Lawrenccel átélt pillanatok és még sorolhatnám...
Értékelésem másként: 

Kedvenc idézetek:

"– Szakadékba löksz, és ezt jól tudod, – Igen… de én is ott vagyok veled."

"Hallgatni arany."

"A félelem börtön. Valami olyan erőnek az érzése, amely sötétséget áraszt. Vakká teszi az embert. Megkérdőjelez dolgokat. Beleszól minden döntésbe, amelyet meghoztunk, és kétségeket támaszt bennünk. Legtöbbünk esetében a félelem irányítja életünket, és amíg le nem győzzük, addig életünk nem is lehet igazán teljes."

Nyereményjáték leírása

 

Köszönjük hogy elolvastad!
Kikyo és Genevieve

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co